sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Kaikki kaatuu päälle(?)

Voihan vitun vittu, en mä pysty sanomaan mitään muuta.

Mun pikkusiskosta on tehty nimetön ilmoitus lastensuojeluun ja huomenna sen sekä mutsin pitäis mennä tapaamiseen sossun kanssa. Että sellasta.... Tähän varmaan liittyy äitin ja sen vanhan miesystävän tositosi kireät välit ja sen sellaista, ehkä mä jaksan huomenna kirjottaa ja selittää enemmän.

Sittenkun soitin tyttöystävälle ja kerroin, nii sovittii et nähään keskustassa ja menen niille yöks. No, just kun pääsen keskustaan niin se soittaa että se puhu puhelimessa pitkään sen parhaan ystävän kanssa (joka siis laittoi aiemmin välit poikki) ja sen on ihan pakko mennä nyt, just nyt tapaamaan sitä. Huoh huoh ja huoh, oli se varmaan jotain isoa joo miks pitää nähä kun tyttöystävä soitti ihan itkusena. Silti ketuttaa että istun nyt yksin sitten keskustassa kun _mä_ olisin oikeasti kerrankin kaivannut apua ja tukea, saa nähdä mitä loppuillasta tulee että päädynkö mä kuuntelemaan tyttöystävän ja sen parhaan ystävän sotkuja vai saankohan mä myös huomiota ongemille ja tunteilleni. Kerrankin kun oikeasti tarttisin tukea, enkä millään jaksais siirtää omia asioita taka-alalle. Lähetin mun kriisityöntekijälle tekstiviestin että voitaisiinko siirtää tapaaminen tiistailta huomiselle, toivottavasti se onnistuis.

Just nyt tuntuu siltä että ihan vitun kaikki kaatuu päälle ja on perseellään. Ei mulla muuta, ihan tosikiva kirjotella tällänen pika-angstaus tänne.(not).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.