torstai 9. helmikuuta 2012

Joopa, mä en ole mikään bloginkirjottaja mutta nyt kun kävin sitten vaa'alla ja laskin bmin niin oli pakko alkaa kirjottamaan.

Olen poika joka on juuri täyttänyt 18, olen aina ollut suhteellisen laiha mutta en kuitenkaan ole pitänyt itseäni varsinaisesti laihana vaan täsyin normaalina. Mielestäni syön ihan normaalisti enkä ole tunnistanut itselläni ensimmäistäkään syömishäiriön oiretta.

Aamulla sain bmikseni 17.6 eli merkittävän laiha, kuitenkin siinä merkittävän laihan ja normaalin laihuuden rajamailla. Ylä asteella joskus terveydenhoitaja sanoi että olen sen verran liaha että jos tilanne pahenee tarvitsee asialle tehdä jotain.

Painan 50.8kg ja pituus on suurinpiiretin 170cm, ehkä blogi auttaa nostamaan painoa tai jotain. Ainakin jos saisi seurattua ettei tilane mene pahempaan suntaan.

2 kommenttia:

  1. Oikea paino on se, missa on hyva olla.
    Eli ei kannata turhaan tuijotella lukemia ja taulukoita jotka on tehty yleisen keskiarvon perusteella, vaan kuunnella itseaan ja omaa kehoaan ja elaa elamaansa.
    Ja voimia sulle valtavasti! Voin kuvitella miten vaikeeta syomsiahirioisen kanssa on elaa! Itse sairastuneena voin sanoa, etta koita kaikesta huolimatta ymmartaa sun tyttoystavaasi. Sa oot sille varmaan mielettoman tarkee.

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä sä olet tosi hyvä blogin kirjoittaja ja osaat kertoa todella hyvin tunteistasi mieheksi.
    Olen itsekkin temppuillut syömisen kanssa ja tietenkin suosittelen pitämään painon sellaisena missä on hyvä olla, vaikka en ehkä olekkaan paras esimerkki siitä. Pärjäile! Sun tyttöystäväs oikeesti rakastaa sua!

    VastaaPoista

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.