sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Olen kai syönyt viikonloppuna ihan hyvin?

Perjantaina tein avokado+kurkku+feta+oliivi+krutonki salaattia, paistoin uunissa ranskalaisia ja paprikaa ja jaoin ne kaverini kanssa. Öh mitä muuta mä oon syöny?... nii joo mäkkärissä ruisvege aterian sen mikä joku fiesta hampurilainen, sit herkkuja ainaki tosipaljon ja vähän jotain tosi valkosipulista wokkia tänään.

Helvetti oon mä ny syöny enemmänki mut en vaan muista mitä, kai?

En oikeen tiiä mitä pitäis tai voisin tehä painolleni et saisin sen nousemaan jotenki järkeväks koska oon aian ollu tällänen enkä oo pitäny sitä erityisen pahana vaik kaikki mummot ja kaikki on jaksanu sanoa et ootpa laiha ja pitäis syödä useemmin ja paremmin ja on sitä kasvissyöntiäkin syytetty siitä. Syön kyl päivässä yleensä aina yhen lämpimän aterian koulussa mut toisinaan en pitkään aikaan ja sit se menee siihen et ahmin kerralla tosipaljon kaikkea ruokaa ja herkkua mikä ei taida olla kovin hyvä kun pitäis syödä säännöllisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.