sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Töitä ja rahaa

Oho pitkä aika kulunut viimekerrasta ja en tiedä mistä alottaisin tai mitä kertoisin.

Jos vaikka kerron nyt siitä sitten mikä on ensimmäisin ja ajankohtisin asia: tyttöystävällä on rahat ihan lopussa, se ei maininnu siitä halaistua sanaakaan ennenkuin tänäamuna muistin että se ihan ohimennen sano siitä jotain mutta en sillon kiinnittänyt asiaan huomiota. Pääti sitten kysyä että mikä sen rahatilanne on, ja heikkohan se. Sanoin sille että anna tilinumeros tai lähetän sulle postitse vaikka vhän rahaa, ja aion oikeasti tehdä niin koska tyttöystäväni on ruokkinut mua vaikka kuinkapaljon ja mä oon elänyt sen siivellä. Ei mulla ittelläkään rahaa liiemmin ole mutta vähän enemmän, ja kesätyön eka palkka tulee kohta.

Vähän kyllä metityttää miten tyttöystävällä voi olla rahat loppu koska sen pitäisi saada kuukaudessa kiinteä rahamäärä elämiseen, onko se raha jäänyt nyt saamatta vai viekö ahmimiskohtaukset ne? Tyttöystäväni on kuitenkin ollut aina tosi tarkka ja huolellinen rahan kanssa toisin kuin mä. Mutta ehkä mun pitää aikuistua nyt tän(kin) asian suhteen ja alkaa kattoa enemmän rahankäytön perään.

Keskiviikkona meen kriiisipisteelle käymään kun sain sinne asiakkuuden ja sovittua ekan käynnin, ihan tosi jeejeee mä tykkään puhua ja päästä puhumaan kun on paha olla. Jotenki kirjottaminen tai mikään muu ei oo yhtään sama kun se että voi puhua jonkun kanssa. En tippunutkaan kesällä ihan ulkopuolelle, mulla on kriisipiste ja esimies.

Oon kesätöissä silleen että asun työpaikallani ne päivät kun olen töissä, ja viikossa olen kaksi-kolme päivää kaupungissa lomilla. Yksi päivä töissä oli ollu tosi huono päivä, kaikki mennyt pieleen ja mikään ei ollu onnistunut, sitten menin vielä tyhmänä lukemaan illalla tyttöystävän blogia ja mikäs muukaan siitä seurasi kun paha olo. Mun ei pitäis lukea sitä kyl, tulee vaan paha olo. Jokatapauksessa kun olin lukenu sitä tuli vaan niin käsittämättömän paha olo että halusin vaan puhua jollekkin, onneksi esimieheni tietää tyttöystävän syömishäiriöstä niin pysty vaan nykäsemään sitä hihasta että voitko puhua hetken. Mut voi herranjumala kuinka vaivaantunut olo siitä tavallaan tulee että vuodattaa esimiehelleen kamalasti oman elämän ongelmia ja varsinkin se että kun ei voi antaa takasin mitään muuta kun "kiiitos". Joktapauksessa auttaa niin paljon että voin puhua jos tulee paha olla, ja mun esimies on ihan tosimukava tyyppi jolle on helppo puhua. Arvostan esimiestäni mielettömästi.

Ei minulla muuta, vielä tässä silmiini osunut Viivi ja Wagner.


4 kommenttia:

  1. Moi!

    Oon lukenu sun blogia vähän aikaa (okei tänään luin sen kokonaan, kun löysin!) ja huomannu, että tosi kiva, että oot löytäny ihmisiä joille puhua ja purkaa sun ahdistusta ja oloa. :) Mä oon ollu aina sitä mieltä, että puhuminen helpottaa, kunhan löytää ne oikeat ihmiset. (Tosin ite oon semmonen, että puhun vaikka lyhtypylväälle) Tsemppiä sulle! Toivottavasti sun tyttöystäväkin saa hoitoa ja apua ja alkaa paranemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että jaksoit lukea blogin(=valitukseni) "kannesta kanteen" :3 Tyttöystävä on ilmeisesti menossa käymään nyt kahvihetkessä missä oon ite käynyt puhumassa enkä tiedä haluanko/kehtaank mennä sinne enää. Eikä tyttöystävän tila ole kyllä kai parantunut yhtään vaikka paino on kylläkin noussut...

      Poista
  2. Moi! Löysin blogin ihan sattumalta ja oho luinkin sen sitten lähes kokonaan :D Sai jotenkin uutta näkökulmaa sairauteen (jota itsekkin valitettavasti sairastan) kun luki läheisen näkökulmasta. Sen parantumisen pitää vaan lähteä ihmisestä ittestään niin surullista kun se on niin läheiset ei loppupeleissä voi siihen kovin paljoa vaikuttaa :/ itse mulla meni jo niin paljon paremmin mutta nyt tuntuu että putoan oikeen rytinällä takasin alas.. Oot ihana poikaystävä kun jaksat pysyä rinnalla vaikka menee huonostikkin! Jaksamisia molemmille teille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tavallaan se pointti, ja idea miksi kirjoitan tätä blogia on osittain myös se että ihmiset (toivottavasti) näkisivät miten hankalaa ja vaikeaa läheisillä on. Suurempana tarkoituksena on vaan purkaa omaa pahaa oloaan.

      Näinhän se on, parantumisen pitää lähteä ihmisestä itsestään ja onkin raskasta kun ei näe rakkaasaan mitään halua siihen.

      Jaksamista ja voimia myös sinnepäin, joskus menee paremmin ja sitten tulee pieniä takaiskuja mutta varmasti sinullakin alkaa mennä paremmin taas pian. Toivon todella niin :)

      Poista

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.