lauantai 15. kesäkuuta 2013

IHan hassua, mulla on nyt viikon ajan töissä ollut ollu kamalan yksinäinen olo ja on ollu kauheen ikävää mennä yksin nukumaan telttaan. Torstaina pääsin muutaman päivän lomille mutta lopulta tulin jo perjantai-iltana takaisin töihin kun en vaan kestänyt sitä täydellistä yksinäisyyttä ja hiljaisuutta kotona.

Torstaina illalla selailin myös läpi kuvia, tottakai löysin musta ja Riisistä kuvia missä oltiin kauhean onnellisia. Aloin taas miettimään että mihin se välittäminen, iloisuus ja rakkaus meidän väliltä katos? Mitä tein väärin? Miks tässä piti käydä näin?

TÄnään ihan tosi mukava ilta mutta puun takaa tuli paha olo, ehkä se johtuu siitä että näki niin paljon onnellisia parisuhteita. Kaipaisin niin jotain juttua, pientä säätöä tai jotain, läheisyyttä. En vaan uskalla koskaan heittäytyä sopiviin tilanteisiin mukaan, enkä usko etä kukaan olis musta aidosti kiinnostunut.

Ainiin hei, mä lähden ihan muutaman päivän päästä kiertämään maata liftaten. Jee \0/

7 kommenttia:

  1. telttaan ? :o nukutko teltassa, multa on nyt jäänyt jotain lukematta :) Oi liftaten! mäkin joskus harkitsin tuota, mut sit aloin miettimään tuota liftauksen vaaroja.. tiedä koskaan kenen kyytiin sitä joutuu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei varmaan oo menny ohi, oon vaan vähän varovainen siitä et puhun täällä tästä työstä. Mut siis oon töissä sellasessa paikassa mistä ei lähdetä yöksi kotiin, suurinosa nukkuu siksi teltassa. Mulla kolmas kesä tälleen ja on ihan tosi jees.

      Liftaus <3 liftasin tänne töihin kanssa kerran. Suosittelen, pitää vaan uskaltautua lähtemään! Mun mielestä on ihan hyvä kun vähän silmäilee kuskia niin sen perusteella voi jo arvioida et haluuko kyydin. Jä tavarat aina omaan syliin.

      Poista
  2. ahaa, mäkin oon ollu sellases paikas töis missä nukutaan teltassa :p kivaa hommaa. itseasiassa liftasin kerran kaatosateessa kun olin menos kotiin, ei ollu onni matkassa :D

    VastaaPoista
  3. Kyllä susta varmasti on monetkin aidosti kiinnostunu :) Tsemii hei sinne ja pidä kivaa liftausreissulla, toivosin itekki olevani sen verta rohkee et uskaltaisin liftailla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos :3

      Pahinta on just se et pitää vaan uskaltaa lähteä mutta sittenkun on uskaltanut niin se tuntuu ihan pirun kivalle. Toivottavasti uskaltaisit joskus vielä :)

      Poista
  4. hyvää liftireissua, mulla ollut pelkkiä positiivisia kokemuksia moisesta, en tosin mikään konkarikaan ole,
    oulu on näkemisen arvonen paikka, meikä tarskaa kahvit jos tänne eksyt
    :--------)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oulu ei ihan tällä kertaa ei ajallisesti onnistu mutta pidetään lahvitarjous mielessä! Ehkä myöhemmin kesällä/syksyllä tulen.

      Poista

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.