sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Täällä ollaan, tulin ihan pikaisesti kertomaan kuulumisia.

Kyytiä olen saanut paremmin kuin olisin odottanut, matkanteko ei ole kestänyt aivan jäätävän kauan koska ei ole tarvinnut olla peukku pystyssä kovin pitkään. Kävipä eilen jopa niin että hyppäsin bussipysäkillä pois kyydistä ja välittömästi sen jälkeen sain seuraavalta ohiajavalta autolta uuden kyydin, meni siis ehkä jotain 15 sekunttia uuden kyydin saamiseen. Oli pieni wtf olo. Mukavasti pääsin sillä kyydillä lähdelle tätä leirintäaluetta missä nyt olen (oikeastaan olen jokaisella kerralla päässyt mukavan lähelle vaikkakin se on vaatinut useamman kyydin).

Tänään tosin iski pieni takaisu kun jätin maantiekarttani hetkeksi pöydälle ja joku lapsi pölli sen sekä lähti sitten pois täältä, no onneksi uusia saa ja sain käyttää tätä tietokonetta niin voi miettiä seuraavaa siirtoa sekä tietysti vähän päivittää blogia. Olenkin itseasiassa aikalailla etuajassa siitä reitistä/aikataulusta jota alustavasti suunnittelin joten pitää imporvisoida jotain. Ajattelin jopa ihan tosissani että voisin lähteä Ouluun kerran Kirsi lupasi tarjota kahvit XD Jätän sen kuitenkin nyt tekemättä, mutta ehkä syksyllä voisin oikeasti käväistä Oulussa jos Kirsi suostuu kahvin lisäksi tarjoamaan majoituksen (koska oletettavasti syksyllä olen hyvin rahaton)?

Toistaiseksi ei ole syksylle töitä tiedossa eikä muutakaan rahaa kuin se mitä saan nyt kesällä laitettua säästöön, eli ihan liian vähän :I Tosin sain juuri todella lupaavan kutsun työhaastatteluun, toivottavasti se nappais.

Eipä mulla oikeen muuta, olette ihania kaikki <3 Ajattelin muuten että voisin tehdä kysymyspostauksen (koska ne on kai muodissa nyt tai jotain?) joten laittakaa kysymyksiä kehiin ja vastailen niihin joskus ennenkuin kesä loppuu.

4 kommenttia:

  1. tervetuloa millon vaan, ois mahtavaa, mulla on tilava kaksio,
    enkä varmaan oo niin sekasin kuin kirjoitukseni antavat ymmärtää, olen mukava ihminen enkä ole ikinä hakannut, raiskannut tai murhannut ketään,,..
    tsih,
    xoxo,
    oululainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi hi <3

      Ei mulle kyllä oo sellasta kuvaa tullut että sekaisin olisit, ihan oikeen mukavalta vaikutat kirjotusten perusteella. Ihan hyvä silti että mainitsit ettet oo hakannut, raiskannut tai murhannut ketään XD

      Pitää tosissaan kattoa tätä vähän syksymmällä kun kesätyöt loppuu ja oon saanut muuton aikaseks, ellen sitten päätä yhtäkkiä että voisin lähteä joillain lomilla vielä kesällä sinne.

      Poista
  2. Mä oon lukenut sun juttujas vaikka hiljaa oon ollut ja anteeksi, etten oo vastannut sulle! :( Tarkotukseni ei ole olla tyly tai mitään- on vaan ollut aikamoista toipumista jne, sairaaloissa hyppimistä, ettei tosikaan, ollut aika loppu. Tänäänkin olin vatsatähystyksessä jälleen :/ Mä yritän kirjottaa sulle pian! Ja toivottavasti nähtäiskin pitkästä aikaa. Oot ollu ajatuksissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ei, ei tartte pyytää anteeksi. Ymmärrän ihan todella hyvin että jos et ole kerinnyt vastata, hyvä että oot toipuillut ja silleen :)

      Olis mukava nähdä taas! Ja mukava kuulla että oon ollu ajatuksissas, niin minäkin olen välillä miettinyt mitä sulle kuuluu.

      Poista

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.