lauantai 21. huhtikuuta 2012

Mä suutuin

Oltiin tyttöystävän kanssa kaupassa ku mun teki mieli karkkia ja se aatteli et se vois ostaa kans jotain hyvää vähän jos se löytää, ja se lupas et se ruoka kulkis vaan yhteen suuntaan ja oli sillon viel ihan kivaa.

Sit päästiin karkkihyllyille ja aikamme siin seilailtiin ja kateltii ja sit tyttöystävä otti yhen karkkipussin käteen, olin sillee "noi on ihan sikahyvii" ja se mietti kumman värisii ottais. Sit sen silmään tarttu et paljon siin on kaloreita ja jossain vaihees se oli silleen et hyi kelaa neljäs tälläses on X määrä kaloreit ihan sairasta, hyi.

Sit mä potkasin sitä. Potkasin sitä ja suutuin, potkasin kyl silleen kenkään et sitä ei toivottavasti kai sattunu... Tyttöystävä meni ihan lukkoon ja kaivautu huiviinsa, tuli sellanen olo et vittu mitä meninkään taas tekemään. Loppupeleissä lähettiin kaupasta niin et se ei sit ostanu yhtään mitään. Myöhemmin se sano et ei oo koskaan aiemmin nähn mulla sellasta ilmettä, varmaan se oli vihanen ilme.

Just nyt on vaan olo et se ansaitsis parempaa, jonku joka ei suutu sille tollasest ja flippaa.

Äsken me puhuttiin, se sano et se oli käyny kaupassa ostamas paljon herkkuja ku tuntu pahalle ja se ajatteli vaan et vituiks kaikki. Se oli ahminu herkkuja, ja oksentanu ne pois. Mä en voi kuvailla miten pahalle must tuntuu just nyt, jos en olis suuttunu niin näin tuskin olis käyny. Tuntuu pahalle ja voisin vaan kuolla sen takia että oon näin idiootti, mut samaan aikaan tiedän etten voi kuolla koska toi ihminen tarttee mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.