torstai 21. maaliskuuta 2013

Oon tähän asti syyttänyt meidän erosta lähinnä syömishäiriötä ja sen aiheuttamaa kaikkea paskaa sekä eripuraa meidän välillä, mut tänään jotenkin heräsin siihen et ehkä syy ei ollutkaan se. Ehkä mä vaan olin huono ja ilkeä poikaystävä. Ei, en ehkä ollut vaan olin.

Kaipaisin ihmistä jonka kanssa jakaa asiat, jolle avautua ja joka avautuu mulle.
Kaipaisin ihmistä jota voi koskettaa ja joka koskettaa.

Anteeks että ryven edelleen tässä.
HUHUUU LAIHAPOIKA, AIKA JATKAA ELÄMÄÄ!

5 kommenttia:

  1. Mitämitämitä oletteko eronneet oskarin kanssa? D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on kyllä varmaan mennyt henkilöt tai blogit tai jotain sekasin ^^

      Poista
  2. heippa! oon lueskellut sun blogia muutaman päivän tässä. kyllä se elämäs rakkaus vielä löytyy! usko pois :) Nyt vain niskasta ittees kiinni ja lähde vaikka rentoutuu ulos kauniiseen auringon paisteeseen :)Erosta selviiminen vie kyllä aikaa, mutta ajan myötä helpottuu varmasti !

    VastaaPoista
  3. Et sää varmana ollu huono tai ilkee poikaystävä.. Tsemppii hei sulle <3

    VastaaPoista

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.