keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

BLARGH

Päätin ottaa puoli vuotta lisää opiskeluaikaa, en nimittäin saa millään kaikkia suorittamattomia kursseja aikaiseksi enää ennen lukuvuoden loppumista. Koitin mennä tänään juttelemaan opolle asiasta mutta kumpikaan ei ollut paikalla joten en nyt sitten jutellut. Ja näin, ammattikorkeakoulujen haku loppuu ihan kohta niin jää sitten hakematta. Pienesti jänskättää että mitähän tapahtuu syksyllä ja sen jälkeen kun talvella valmistun :I

Junassa joku humalainen tai aineissa oleva totes mulle "hankkiudu tosta kaljamahasta eroon jooko?". Iski, kolahti, osui ja upposi. Oli aika lähellä että aloin itkeä siinä junassa. Päätin että joo, hankkiudun pömpöttävästä vatsasta eroon ja olen taas sellainen aika laiha mikä olin ennen. Piilotin aiemmin päivällä ostetut herkut.

Itsetunto laahaa aika pohjamudissa, mutta aina tarvitessa esitän tutuille.

Ps. anteeksi olen ollut viimeaikoina todella huono seuraamieni blogien lukija

3 kommenttia:

  1. voimia! mulla on kans takana monen vuoden anoreksiahelvetti joten tiedän tasan tarkkaan mitä käyt läpi. "ota riski ja rakastu paranemiseen" mulle yks hoitaja joskus sano, ja kyllä se riskin ottaminen kannattaa. :)

    VastaaPoista
  2. autch, saatanan pulsut vois pitää päänsä kiinni,
    mua tuli yks kesällä haukkumaan kärpäseksi baarin röökikopissa, ties mitä tarkoitti mut otin sen tiety sillee et kivat sääret mut muuten läski

    VastaaPoista

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.