maanantai 7. toukokuuta 2012

Koulua(?)

Kuraattori teki oharit, ei ollu paikalla vaikka oltiin sovittu tapaaminen, ei ilmottanut mitään. Vituttaa just nyt vaan niin paljon, miksi helvetissä oharit just tänään kun olis tarve puhua. En mä oikeastaan paljon pidä meidän kuraattorista, tuntuu tavallaan vaikeelta puhua sille mut mitä muuta mä voisin ku käydä sen luona ku on tarve puhua jolekkin?

Meidän opoista mä taas tykkään. Kävin just selvittämässä opintojani vähän ja ei tilanne ole niin paha kuin luulin. Viimejaksossa en ollut koulussa melkeen koskaan mut jotain kursseja sain sentään suoritettua. Ammatillisten aineiden opettajat on tosi reiluja ja saan hoidettua aika helposti ne ammatilliset opinnot mitä on suorittamatta. Yleisiä aineita taas en saa millään suoritettua, tässäkin jaksossa oon ollut tasan ehkä kolmella yleisen aineen tunnilla ja jakso on jo yli puolivälin. Opo oli samaa mieltä kun mäkin siitä että niitä ei kannata koittaa alkaa pelastamaan nyt koska siitä tulis aika raskas taakka, sensijaan keskityn tässä jakossa vain ammatillisiin opintoihin ja seuraavana vuonna suorittelen sitten kursseja mitä on jäljellä. Tää siis tarkottaa sitä että torstait ja perjantait on kokonaan vapaita, torstaina se onkin tosi hyvä niin kerkiän aina ajoissa etelän sylin kahvihetkeen.

Tyttöystävä aikoo ilmeisesti hakeutua osastolle, jonnekki muualle siis kun oman laitoksensa. Se sano et ei vaan enää jaksa ja haluaa taukoa kaikesta, osasto on siihen varmaan ihan hyvä paikka ja olen ilonen että se vihdoin on menossa sinne kun puhe on ollut jo pitkään, samaan aikaan kuiteni mulla olis ihan tuhat kysymystä siihen liittyen. Esimerkiks et voinks mä nähä sitä sinä aikana ku se on osastolla, haluuko se nähä vai pitää taukoa KAIKESTA ja mitä sanon kavereille jotka kyselee missä se on? Jokatapauksessa tää asia ei ahdista mua tai masenna, vaan oon ilonen.

Olo on kuitenki just nyt paska koska kuraattori teki oharit, päivä pilalla. Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.