lauantai 10. marraskuuta 2012

Ero.

Iskä soittaa, kysyy että mihin junaan varaa lipun ja olisiko kihlattu halunnut tulla mukaan. "Ei, ei se nyt taida tulla...". Äiti, isä, sisko, mummo ja kaikki sukulaiset on ollut niin onnellisia meidän puolesta ja on touhottanut yhteenmuutosta, "onko viel siit asunnosta kuulunut mitään?" "ostin teille astioita" "pakkasin tähän muuttolaatikkoon vähän teille sitä tätä ja tota". Kaikki sukulaiset jotka on nähnyt kihlatun on pitänyt siitä. Kukaan ei tiedä kihlatun sairaudesta tai siitä että meillä on ollut vaikeaa, äiti on ainut joka tietää että kihlattu on ollut huostassa.

Eilisenkin jälkeen oon pitänyt kihlasormusta kokoajan sormessa. Mulla on ollut kihlatun vaatteet päällä koska ne sattu olemaan eilen päällä, ja kaikki vaatteet on kihlatun luona.

Tulin turkuun, viettämään isänpäivää ja näkemään hurjaa vauhtia kasvavaa pikkuveljeäni.

Sain tekstiviestin. Kihlattu. Ei kuulemma tunnu hyvälle. Ero. Jätetty taas tekstiviestillä.

Jossain vaiheessa pitää hakea tavarat ex-kihlatun luota. Kohdata se. Mitähän mä sanon, mitä mä teen? Pitää ilmoittaa "parisuhdekurssin" vetäjille että erottiin, ei olla tulossa. Pitää perua asuntohakemukset. Pitää miettiä mitä mä nyt teen kun porukat muuttaa pieneen asuntoon jossa en mahdu asumaan, muutanko vaikka mummolle siksi aikaa kunnes löydän omn asunnon? Pitää kertoa porukoille ja sukulaisille. Ollaanko tai tullaanko olemaan väleissä ja ystäviä ex-kihlatun kanssa?

Olo on paska, petetty ja no niin, jätetty. Kaikki menetti sillä hetkellä merkityksensä kun luin ton tekstarin. Mä en tiedä mitä mä teen, minne mä menen ja onko elämässä ylipäätänsä enää mitään järkeä kun se kaikken tärkein ja rakastetuin on menetetty.

Kihlasormus edelleen sormessa...

7 kommenttia:

  1. Tällä hetkellä mä inhoan sun (ex)kihlattuas. Tekstiviesti? Kaiken sen jälkeen mitä sä oot kestäny ja tehnyt sen hyväks ja rakastanu sitä ja tosta noin vaan yks tekstari ja kaikki poissa.
    Luoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä inhoa, edes minä en inhoa. Ymmärrän tavallaan ex-kihlattun (hmm, pitää keksiä joku kivempi tapa kutsua häntä) päätöksen, enkä oikeastaan ole edes vihainen siitä.

      Olen surullinen että tämä päättyi, ja vihainen siitä miten tämä päättyi mutta en koe vihaa ex-kihlattuani kohtaan. Pidän edelleen hänestä, ja toivon että pystymme olemaan ystäviä tämänkin jälkeen. Ex-kihlattukkin vaikutti olevansa aidosti pahoillaan.

      Siitä kyllä olen hieman käärmeissäni tosin että piti ilmoittaa päätöksestä tekstarilla j vielä juuri kun olen poissa kaupungista isäni ja pikkuveljeni luona.

      Poista
  2. Siis voi eieiei.. Ettekai te oikeesti eronnu?? :// Tää on muuten ollu ihan törkeen hyvä tää sun blogis! Tyksin. Koita jaksella!

    VastaaPoista
  3. Kamalaa! :( toi sairaus ei sais erottaa ketään, ikinä, vaikka se tekee niin odotettua useemmin :( Toivon tosiaan, että saisitte juteltua asiast selviksi, edes yritettyä :/

    VastaaPoista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Oon tosi pahoillani, että teille kävi näin ja vielä tekstarilla jätettiin :( Tuntuu tosi pahalta puolestas, näissä eroasioissa ei auta muu kuin aika, ikävä kyllä. Toivottavasti sä nyt jakselet ja saat jostain asunnon, se ois kaikkein tärkeintä, että jakselet jotenkin eikä tarttis asunnosta stressata! Voikun pääsisit kahvihetkessä käymään edes näyttäytymässä vielä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tarkotus olis nyt vielä torstaina tulla näyttäytymään ja kertomaan "uutiset".

      Poista

Jos tunnistat mut tai jonkun näistä teksteistä: olet tervetullut kommentoija, mutta pidä tunnistus omana tietonasi.